OFERTA APLIKACJE ▾Zaloguj się i pobierz swoją licencję Baza wiedzy Zamów licencję z rabatem Pobierz najnowszą wersję aplikacji Kontakt z firmą KONTAKT

Abonament Serwisowy

Opis aplikacji Baza Wiedzy Pomoc    

×Zamówienie

Abonament Serwisowy 365

Obsługa serwisowa powyżej jednego zdarzenia w miesiącu albo trzech zdarzeń w trakcie całej umowy

Abonament Serwisowy

Obsługa serwisowa powyżej jednego zdarzenia w miesiącu albo trzech zdarzeń w trakcie całej umowy

Obsługa rozszerzona

Obsługa świadczona jest w formie wsparcia telefonicznego albo za pomocą poczty elektronicznej wyłącznie w zakresie zwykłego użytkowania oprogramowania.

Więcej niż podstawa

Obsługa nieodpłatna świadczona jest z ograniczeniem do jednego zdarzenia w miesiącu albo trzech zdarzeń w trakcie całej umowy. W ramach abonamentu otrzymujesz dostęp do pomocy bez tego ograniczenia.

Aktualna wersja

Obsługa jest ograniczona do aktualnej wersji oprogramowania. Musisz pobierać wszystkie aktualizacje, aby korzystać z pomocy.

Kiedy można korzystać?

Z pomocy możesz skorzystać w dni robocze, w godzinach pracy BOK. » sprawdź

Czego nie oferujemy?

Obsługa nie jest świadczona w zakresie urządzeń lub oprogramowania zewnętrznego, sprzętu klienta, doradztwa podatkowego, technicznego ani innych podobnych treści.

Kolejka zgłoszeń

Zgłoszenia są kolejkowane. Zgłoszenia od użytkowników z abonamentem mają priorytet.

SLA Czas reakcji

Nie gwarantujemy konkretnego czasu reakcji. Reakcja zależy od klasyfikacji zgłoszenia, aktualnego stanu kolejki zgłoszeń oraz ich komplikacji. Staramy się, aby wstępna analiza problemu nastąpiła w ciągu kolejnego dnia roboczego.

Gwarancje HA i SLA

Nie oferujemy gwarancji wysokiej dostępności oprogramowania (HA) ani konkretnego czasu rozwiązania problemu (SLA). Takie gwarancje są możliwe tylko wtedy, jeśli mamy pełną kontrolę nad sprzętem i oprogramowaniem.

Oprogramowanie standardowe

Nie oferujemy dostosowania oprogramowania do konkretnych potrzeb ani przygotowania konkretnych funkcji. To zawsze jest oprogramowanie gotowe.

Pomoc zdalna

Nie jest świadczona elektroniczna pomoc zdalna, pomoc o charakterze osobistym ani żadne inne usługi w miejscu instalacji oprogramowania.

Jasne zasady

Szczegółowe zasady określone są w Licencji Ramowej. » sprawdź
Programy JZK · Pliki do pobrania · Zaloguj się · Kontakt
Zamówienia i płatności · Wymagania techniczne · Licencja ramowa · Polityka prywatności · Referencje

System sprzedaży i obsługa klienta - partial copyright © Studio JZK sp. z o.o. 2012-2021
Partial copyright © JZK24 sp. z o.o. © 2019-2021 · JZK® © Studio JZK programy komputerowe Jarosław Knypl, © 1992-2021 · Druczek® © Studio JZK programy komputerowe Jarosław Knypl, © 1998-2021 · Fakturzysta® © Studio JZK programy komputerowe Jarosław Knypl, © 2000-2021 · Lecturo © JZK24 sp. z o.o. © 2020 · Facturo © JZK24 sp. z o.o. © 2020 · Vecturo © JZK24 sp. z o.o. © 2020 · PRZYJAZDY.PL Partial © Open Street Map contributors CC-BY-SA. Partial © Mapbox.
JZK®, Druczek®, Fakturzysta® są zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jeśli nie podano inaczej, wszystkie dane osób, firm, przedmiotów i zwierząt są fikcyjne, służą wyłącznie ilustracji. Wyjątkiem są referencje, gdzie umieszczono dane istniejących firm i osób prowadzących działalność gospodarczą, które wyraziły na to indywidualną zgodę.

2021-07-24 04:02 #30.2 for 3.236.28.137 @ec2-3-236-28-137.compute-1.amazonaws.com